All Categories

INFORMAZIONI DI MAGNETI

  • Sfondate è Storia
  • Design
  • Selezzione Magnet
  • trattamentu superficia
  • Magnetizazione
  • Gamma Dimensioni, Dimensione è tolleranza
  • Principu di sicurità per l'operazione manuale

Sfondate è Storia

I magneti permanenti sò una parte vitale di a vita muderna. Si trovanu in o sò usati per pruduce quasi ogni cunvenzione moderna oghje. I primi magneti permanenti sò stati pruduciuti da e rocce naturali chì sò chjamati alloghju. Sti petri sò stati studiati prima di 2500 anni fà da i Cinese è dopu da i Grechi, chì anu ottenutu a petra da a pruvincia di Magneti, da a quale u materiale piglia u so nome. Dapoi tandu, e proprietà di i materiali magnetichi sò state migliurà profondamente è oghje i materiali magnetichi permanenti sò parechje centu volte di più forte chì i magneti di l'antichità. U terminu magnetu permanente vene da a capacità di u magnetu per mantene una carica magnetica indotta dopu esse alluntanatu da u dispositivu di magnetizazione. Tali apparecchi ponu esse altri magneti permanenti fortemente magnetizzati, elettro-magneti o bobine di filu chì sò brevemente carricati cù l'electricità. A so capacità di mantene una carica magnetica li fa utuli per mantene l'ughjetti in locu, cunvertisce l'electricità in putenza motiva è vice versa (motori è generatori), o affettendu altri oggetti vicinu à elli.


«De fondu

Design

U rendimentu magneticu superiore hè una funzione di una ingegneria magnetica megliu. Per i clienti chì necessitanu assistenza di disignu o disegni complexi di circuiti, QM's squadra di ingegneri d'applicazione sperimentati è ingegneri di vendita di campu sapienti hè à u vostru serviziu. QM ingegneri travaglianu cù i clienti per migliurà o validà disinni esistenti è sviluppanu novità disinni chì producenu effetti magnetichi speciali. QM hà sviluppatu disinni magnetichi brevetti chì consegnanu campi magnetichi estremamente forti, uniformi o apposta chì spessu sustituiscenu disegni elettromanetichi ingombranti è permanenti. I clienti sò cunfidenti quand'elli purtanu un cuncettu cumplessu o una nova idea chì QM scontrarà quella sfida scrivendu da 10 anni di sperienza magnetica pruvata. QM hà a pupulazione, i prudutti è a tecnulugia chì metenu i magneti à u travagliu.


«De fondu

Selezzione Magnet

A selezzione di i magneti per tutte l'applicazioni deve cunzidira u circuitu magneticu sanu è l'ambiente. Induve Alnico hè adattatu, a dimensione di u magnetu pò esse minimizata se pò esse magnetizata dopu a cunvenzione in u circuitu magneticu. Se s'utilice indipindente da l'altri cumpunenti di circuitu, cum'è in l'applicazioni di sicurità, a relazione efficace di lunghezza di diametru (relatata à u coeficientu di permeabilità) deve esse abbastanza grande per pruvucà chì u magnetu travaglia sopra u ghjinochju in a so seconda curva di demagnetizazione quadrante. Per l'applicazioni critiche, i magneti Alnico ponu esse calibrati à un valore stabilitu di densità di flussu di riferimentu.

Un sottoproduttu di bassa coercitività hè a sensibilità à l'effetti di demagnetizazione per via di campi magnetichi esterni, scossa è temperature d'applicazione. Per applicazioni critiche, i magneti Alnico ponu esse stabilizzati à a temperatura per minimizà questi effetti Ci sò quattru classi di magneti cummercializati muderni, ognunu basatu annantu à a so cumpusizione materiale. In ogni classe hè una famiglia di gradi cù e so proprie proprietà magnetiche. Queste classi generali sò:

  • Borone di Neodimiu
  • Cobaltu Samarium
  • Ceramic
  • Alnico

NdFeB è SmCo sò cullettivamente cunnisciuti cum'è magneti di a Terra Rara perchè sò tramindui cumposti da materiali da u gruppu di elementi di a Terra Rara. U Neodimiu Ferru Bore (cumpusizione generale Nd2Fe14B, spessu abbreviata in NdFeB) hè u più recente aghjuntu cummerciale à a famiglia di materiali magnetichi muderni. À temperatura ambienti, i magneti NdFeB presentanu e più alte proprietà di tutti i materiali magnetichi. Samarium Cobalt hè pruduttu in duie cumpusizioni: Sm1Co5 è Sm2Co17 - spessu chjamati tippi SmCo 1: 5 o SmCo 2:17. I tippi 2:17, cù valori Hci più alti, offrenu una stabilità inerente più grande di i tippi 1: 5. A ceramica, cunnisciuta ancu cum'è ferrita, i magneti (cumpusizione generale BaFe2O3 o SrFe2O3) sò stati cummercializati dapoi l'anni 1950 è continuanu à esse ampiamente aduprati oghje per via di u so low cost. Una forma speciale di calamita in Ceramica hè materiale "Flessibile", fattu incollendu a polvere di Ceramica in un legante flessibile. I magneti Alnico (cumpusizione generale Al-Ni-Co) sò stati cummercializati in l'anni 1930 è sò sempre ampiamente aduprati oghje.

Questi materiali copre una gamma di proprietà chì accoglie una larga varietà di esigenze di applicazione. A seguente hè destinata à dà una visione generale ma pratica di fattori chì deve esse cunsideratu à selezziunate u materiale, gradu, forma è dimensione propiu per una applicazione specifica. U graficu sottu mostra valori tipichi di e caratteristiche chjave per i gradi selezionati di diversi materiali per a paraguni. Sti valori saranu discututi in dettaglio in e sezioni seguenti.

Comparazione di i Materiali Magnet

Matière
Grade
Br
Hc
Hci
BH max
T max (Deg c) *
NdFeB
39H
12,800
12,300
21,000
40
150
SmCo
26
10,500
9,200
10,000
26
300
NdFeB
B10N
6,800
5,780
10,300
10
150
Alnico
5
12,500
640
640
5.5
540
Ceramic
8
3,900
3,200
3,250
3.5
300
sòffice
1
1,500
1,380
1,380
0.6
100

* T max (temperatura operativa massima pratica) hè solu per riferimentu. A temperatura pratica massima di operazione di qualsiasi magnetu hè dipende da u circuitu in chì u magnetu opera.


«De fondu

trattamentu superficia

I magneti puderanu tene à esse coperto secondu l'applicazione per a quale sò destinati. I magneti di rivestimentu mejoranu l'apparenza, a resistenza à a corrosione, a prutezzione da l'usura è ponu esse adattati per appiecazioni in cundizioni di stanza pulite.
Cobaltu Samarium, i materiali Alnico sò resistenti à a corrosione è ùn anu micca bisognu di esse coperto cù a corrosione. Alnico hè facilmente placcato per qualità cosmetiche.
I magneti NdFeB sò particularmente sottumessi à a corrosione è sò spessu protetti in questu modu. Ci hè una varietà di rivestimenti adattata per i magneti permanenti, Ùn tutti i tipi di revestimentu saranu adattati per ogni materiale o geometria di u magnetu, è l'scelta finale dipende da l'applicazione è l'ambiente. Una opzione supplementaria hè di allughjà u magnetu in una carcassa esterna per impedisce a corrosione è i danni.

Rivestimenti Disponibili

A so rface

lattice

Spessore (Microni)

Color

resistente

Passivazioni


1

Grisgiu d'argentu

Prutezzione tempurale

Nickel

Ni + Ni

10-20

Bright Silver

Eccellente contra l'umidità

Ni + Cu + Ni

Zinc

Zn

8-20

Bright Blue

Bon Contra u Spray di Salt

C-Zn

Colore Shinny

Excelente Contre Spray Salt

Tin

Ni + Cu + Sn

15-20

Silver

Superiore Contra l'umidità

Gold

Ni + Cu + Au

10-20

Gold

Superiore Contra l'umidità

Ramu

Ni + Cu

10-20

Gold

Prutezzione tempurale

Epossi

Epossi

15-25

Negru, Rossu, Grisu

Eccellente Contra l'umidità
Spray salitu

Ni + Cu + Epossi

Zn + Epossidicu

chimica

Ni

10-20

Grisgiu d'argentu

Eccellente Contra l'umidità

Parylene

Parylene

5-20

Grisgiu

Eccellente Contr'à l'umidità, Spray di Salt. Superiori Contra Solventi, Gas, Fungi è Bacteria.
 FDA appruvata.


«De fondu

Magnetizazione

Magnetu permanente furnitu in duie cundizioni, magnetizatu o nimu magnetizatu, ùn hè di solitu marcatu a so polarità. Se l'utente richiede, pudemu marcà a polarità da i mezi accunsenti. Quandu si pazzi l'ordine, l'utente duverà infurmà a cundizione di furnimentu è se a marca di a polarità hè necessaria.

U campu di magnetizazione di u magnetu permanente hè in relazione cù u tipu di materiale magneticu permanente è a so forza coercitiva intrinsica. Se u magnetu necessita magnetizazione è demagnetizazione, per piacè cuntattate cun noi è dumandà supportu tecnicu.

Ci hè dui metudi per magnetizà u magnetu: campu DC è campu magneticu impulsu.

Ci hè trè metudi per demagnetizà u magnetu: a demagnetizazione da u calore hè una tecnica di prucessu speciale. demagnetizazione in u campu AC. Demagnetizazione in u campu di DC. Questa richiede un campu magneticu assai forte è una alta capacità di demagnetizazione.

Forma di geomitria è direzzione di magnetizazione di u magnetu permanente: in principiu, pruduciamu magneti permanenti in diverse forme. Di solitu, include blocu, discu, anellu, segmentu etc. L'illustrazione detallata di a direzzione di magnetizazione hè quì sottu:

Indicazioni di Magnetizazione
(Diagrammi Indicate Indicazioni Tipiche Di Manetizazione)

orientata à traversu u spessore

orientato axialmente

orientata axialmente in segmenti

orientata lateralmente multipole nantu à una faccia

multipole orientate in segmenti à diàmitru esternu *

multipole orientate in segmenti nantu à una faccia

radialmente orientatu *

orientatu à diàmitru *

multipole orientate in segmenti di diametru internu *

tutti dispunibili cum'è materiale isotropicu o anisotropicu

* disponibile solu in materiali isotropici è certi materiali anisotropici


orientatu radicali

orientato diametricamente


«De fondu

Gamma Dimensioni, Dimensione è tolleranza

Eppuru per a dimensione in a direzzione di a magnetizazione, a dimensione massima di u magnetu permanente ùn hè micca di più di 50mm, chì hè limitatu da u campu di orientazione è l'equipaghji di sinterizzazione. A dimensione in a direzzione di unmmagnetizazione hè finu à 100mm.

A tolleranza hè di solitu +/- 0.05 - +/- 0.10mm.

Nota: Altre forme ponu esse fabbricate secondu u campione di u cliente o stampa blu

Ring
U Diàmetru Internu
Diàmitru Internu
spissori
massimu
100.00mm
95.00m
50.00mm
Minima
3.80mm
1.20mm
0.50mm
Disc
diamitru
spissori
massimu
100.00mm
50.00mm
Minima
1.20mm
0.50mm
Bloccu
Length
larghezza
spissori
massimu100.00mm
95.00mm
50.00mm
Minima3.80mm
1.20mm
0.50mm
Segmentu di arcu
Radiu Esternu
Radiu Internu
spissori
massimu75mm
65mm
50mm
Minima1.9mm
0.6mm
0.5mm



«De fondu

Principu di sicurità per l'operazione manuale

1. U magnetu permanente magnetizatu cù forte campu magneticu attrae assai u ferru è altre materia magnetica intornu à elli. In cundizione cumune, l'operatore manuale deve esse assai attente per evità qualsiasi danni. A causa di a forte forza magnetica, u magnetu maiò vicinu à elli piglià u risicu di dannu. E persone sempre processanu questi magneti separatamente o per morsetti. In questu casu, duvemu guardà i guanti di prutezzione in operazione.

2. In questa circustanza di forte campu magneticu, qualsiasi cumpunente elettronicu sensibile è tester pò esse alteratu o danatu. Per vede, l'urdinatore, l'esposizione è i media magnetichi, per esempiu u discu magneticu, a cinta magnetica magnetica è a cinta di registrazione video ecc, sò luntani da i cumpunenti magnetizati, dì più luntanu di 2 m.

3. A colisione di e forze attrattive trà dui magneti permanenti purterà sparci enormi. Dunque, e materie inflammable o splusive ùn deve esse postu intornu ad elli.

4. Quandu u magnetu hè espostu à l'idrogenu, hè pruibitu l'usu di magneti permanenti senza un revestimentu di prutezzione. A ragione hè chì l'absorzione di l'idrogenu distrugge a microstruttura di u magnete è conduce à a deconstruzione di e proprietà magnetiche. L'unicu modu per prutegge u magnetu in modu efficace hè di cercà u magnetu in un casu è di sigillà.


«De fondu